«

»

Aug 18

Antara Rohaizad dengan Eli siapa paling tak bermoral?


Rohaizat Perlu Letak Jawatan, Eli Bogel Tak Apa



Kenapa PAS tidak menyuruh ‘ADUN Telanjang’ letak jawatan kerana masalah moral?

PAS suruh Rohaizat Othman, calon BN di Permatang Pasir letak jawatan atas alasan menghadapi masalah dengan Majlis Guaman. Rohaizat juga dikatakan seorang pecah amanah dan disenarai hitam dalam Majlis Guaman.

Lupakah kita siapa yang mahu berbicara mengenai Islam secara terbuka? Majlis Guamankan. Majlis ini menjadi tali barut kepada Anwar Ibrahim dan platform kepada HINDRAF dalam mengawal sistem kehakiman negara. Perlu diingat, Majlis Guaman sebenarnya tempat cari makan bagi ‘paria profesional’ dan kebanyakan daripada mereka berketurunan India.

Kalau Majlis Guaman memperjuangkan keadilan untuk rakyat Malaysia, kenapa mereka tidak mendesak Anwar Ibrahim mematuhi prosedur yang ditetapkan dalam menghadapi kes liwat? Mereka diam sahaja. Tetapi apabila melibatkan kepentingan orang Melayu, Islam dan UMNO, Majlis Guaman menjadi ‘Pejuang’ kononnya mereka kini berjuang menegak benang yang kering.

1. Kalau Rohaizat perlu letak jawatan, kenapa ELizabertah Wong dan Ronnie Liu tak perlu letak jawatan? Satu bogel- mengaku buat dan satu lagi kaki samseng!!!

2. Kenapa Anwar Ibrahim tak letak jawatan walaupun pernah dijatuhi hukuman penjara 6 tahun kerana kesalahan rasuah? Anwar Ibrahim perlu letak jawatan kerana menghadapi masalah moraliti dengan Saiful Bukhari dan kini berulang-alik ke mahkamah.

3. Nik Aziz pernah kata- jangan serang peribadi sebaliknya seranglah dasar parti. Kenapa ahli PAS tidak mendengar kata-kata Nik Aziz? Adakah Nik Aziz sudah nyanyuk dan orang PAS tidak perlu dengar cakapnya? Jadi, Nik Aziz perlu letak jawatan sebab orang PAS sudah tidak hormat padanya lagi.

4. PAS sudah takut untuk menghadapi kenyataan- yang mereka akan ditolak mentah-mentah oleh pengundi. Yang pasti undi majoriti mereka akan berkurangan. Dasar PAS di Pulau PInang tidak menjanjikan apa-apa untuk Islam dan Melayu melainkan dianjingkan DAP untuk menyokong dasar menghalau Melayu dan India sahaja. Lihat apa yang berlaku kepada penduduk Kg Buah Pala di Pulau Pinang.

abe MIE- sebenarnya isu Rohaizat hanya alat propaganda PAS dan Pakatan apabila mereka tidak mampu menyelesaikan masalah penduduk sejak 15 tahun di bawah PAS dan menutup masalah moral yang dihadapi oleh Anwar Ibrahim sejak 15 tahun yang lepas. 15 tahun bukan satu jangka masa yang pendek dan 15 tahun juga penduduk Permatang Pasir diperbodohkan dengan dakyah-dakyah oleh Pakatan terutamanya PAS (Parti Angkut Sampah).

Petikan Dari Blog: Abe Mie Terjah

Itulah PAS… Kuman seberang laut boleh nampak, tapi gajah depan mata buat-buat tak nampak… Aku rasa isu Eli ni lagi tak bermoral. Boleh menjejaskan kredibilitinya sebagai ADUN. Sebab apa yang dilakukannya adalah semasa dalam jawatan ADUN. Mengapa PAS tak suruh Eli letak jawatan?

Isu Rohaizad yang dicanangkan PAS takde kena-mengena pun dengan dia. Kerana yang buat hal ialah rakan kongsinya… Begitulah PAS apabila sudah ketandusan modal. Maka dicanangkan segala aib orang lain. Bila orang buka aib pemimpin PAS, tau lak marah… Tapi PAS boleh pulak buat serangan peribadi…

Jika Datuk Seri Najib terkenal dengan konsep 1 Malaysia, Nik Aziz pula terkenal dengan konsep Menghalalkan Cara… Tak kiralah ianya haram, berdosa… Bagi PAS, ianya tak berdosa kerana kita menyerang keperibadian musuh… Siapa kata tak berdosa? Dalam Allah juga melarang kita mencerca sesama manusia dan sentiasa bersangka baik….

Insaf dan sedarlah penyokong PAS sekelian. Parti yang kamu sokong ini langsung tak boleh beri jaminan syurga kepada kamu semua. Nik Aziz bukan wali, bukan Nabi, juga bukan Rasul. Malah Rasulullah juga tidak berani beri jaminan syurga kepada umatnya yang terkemudian. Sebab Baginda tahu, ketentuannya adalah milik Allah. Allah sahaja berhak menentukan. Bukan Nik Aziz… Nik Aziz hanyalah insan biasa. Makhluk ciptaan Allah juga… Sama seperti kita…. Sedarlah…


9 comments

Skip to comment form

  1. YANG GAMBI

    Salam,

    Puak-puak PAS kata, tentulah Ustazah Eli paling beermoral, sebab dia orang dapat peluang tengok seluruh tubuh telanjang Eli, bukan senang nak dapat tengok free……..

    Lagi pun, Tok Guru Nik Aziz dah kato, tak pe……diharuskan….

  2. Tungaklangit

    salam sejahtera

    rakyat malaysia mesti mengenali siapakah yang ada dalam Majlis Guaman itu…

    mereka ini adalah manusia yang berniat jahat terhadap bangsa melayu dan raja2 melayu tetapi berlindung disebalik pertubuhan mereka…

    kalau benar calon BN salah mengapa tidak dilaporkan kepada polis dan spr dan tarik balik kelayakan untuk bertanding

    jangan main tuduh tanpa bukti

    nampak sangat PR takut untuk menghadapi UMNO di P Pasir

    salam

  3. kayugetah

    Salam…

    PAS – Kalau melibatkan bukan ISLAM dan geng pakatan semua takpa…

    Kalau UMNO atau BN semua tu berdosa, x bermoral etc..

    Nik Aziz pun dah cakap x serupa bikin… ikut jejak langkah "pengkhianat Negara" la tu.. chitt.. pooraaahhhh….

  4. eXception

    Mmg pun… Bg Nik Aziz segala yg tak bermoral dlm PR, bukan dosa besar…. Hatta membunuh pun… Tapi kalo dlm BN, habis dihentam teruk2…

  5. creaturePath

    haha..
    kelakar jer aku bace..
    elizabeth tue cina..
    bogel..~dah mmg kat tmpt keje aku nie pun seksi camtu..
    rohaizat melayu islam~ songlap duet rakyat..
    sedih..ada pemimpin camnie..
    ya Allah..bantulah mereka yang ikhlas memperjuangkan agamaMu..

  6. eXception

    creaturePath, nko ada bukti ke kata Rohaizat tu songlap duit rakyat? Jd YB pun belum lg… Lain la kalo mcm ADUN MELUR yang bekas bini tuntut 3 juta tu… Pasal apa bini tuntut sampai 3 juta, pasal dia tau laki dia byk songlap duit rakyat…

  7. kayugetah

    aallloo "creaturePath" , selagi belum terbukti jgn sesedap jari jer taip bukan2 .. ada bukti ker? … orang tu baru jer nak bertanding jadi YB… Banyak lagi YB2 yang songlap duit…

    Ya Allah jauhilah fitnah ke atas hamba2 mu…

  8. eXception

    Ntahnye, yg Exco Selangor songlap duit rakyat tu tak nak lak citer…. Benda yang dah terbukti nyata… Yang khabar angin lak dia bawak…

  9. Anonymous

    Mahligai ex- MB Selangor yang tak pernah disiasat oleh SPRM.. Dah adat, sape2 yang berada diatas, mmg gelap mata mengurus wang beratus ribu. hanya kekuatan iman dan aqidah yang mampu menangkis hawa nafsu yang bergelojak…..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>