«

»

Dec 31

Apabila Kafir Berjaya Mempermainkan Nama Allah, PAS Membisu


Keputusan Hakim Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur, Hakim Lau Bee Lan amat mengecewakan semua umat Islam di Malaysia. Kafir laknat kini berjaya mencalitkan najis mereka pada nama Allah… Andaikata Hakim yang membuat keputusan tersebut beragama Islam, maka tidaklah keputusan seperti ini dibuat. Ini jelas menunjukkan bahawa kafir-kafir laknat ini sudah mula mencabar kewibawaan Agama Islam.

Ketika kafir-kafir laknat ini meraikan kejayaan mereka ini, mengapa tiada langsung kedengaran suara-suara pemimpin PAS yang mengaku memperjuangkan Islam. Tetapi dalam hal ini tunduk membisu. Adakah mereka ini semuanya BACUL??

Pemimpin PAS di Kelantan sibuk dengan isu royalti minyak langsung serta menghentam habis-habisan kerajaan Barisan Nasional tetapi takut untuk menghentam pemimpin kafir yang memperjuangkan nama Allah dapat diperalatkan.

Mengapa tidak diadakan perhimpunan haram membantah keputusan Hakim Mahkamah Tinggi itu? Mengapa tiada yang berarak di jalanan. Menjerit dan memaki Hakim tersebut? Kenapa apabila isu PPSMI pemimpin PAS tanpa segan dan silu berarak di jalanan membantah perlaksanaan PPSMI..

Alangkah sedihnya apabila baru sahaja masuk tahun baru Hijrah, sudah ada kafir-kafir laknat yang berani mencela nama Allah. Mereka ini semakin berani kerana PAS yang mempunyai pengaruh yang luas hanya diam tak bersuara sedikit pun.

Kepada semua pemimpin-pemimpin PAS yang mengaku mereka ISLAM dan memperjuangkan ISLAM, aku cabar korang semua turun ke jalanan dan lakukan perhimpunan untuk membantah keputusan Hakim Mahkamah Tinggi itu. Aku percaya tiada seorang pun pemimpin PAS yang berani. Jika ada yang sanggup turun ke jalanan dan memaki-hamun Hakim Mahkamah Tinggi itu. Aku akan turut serta di jalanan nanti…


6 comments

Skip to comment form

  1. Jeffry

    SBB PAS 4 ALL..SDGKAN KITAB INJIL PUN DIORANG BLH UBAH2, INIKAN PULAK NAMA ALLAH?. DIORANG SAJE NK PESONGKAN AKIDAH UMAT ISLAM. TENGOK JE LA BILA KES ANUWAR STAT NANTI. MANE LA TAU BILA DOA DIA DGN ALLAH S.W.T. NK LEPASKAN DIRI TAK MAKBOL, DIA MINTAK DOA PLAK DGN TUHAN 'ALLAH' YG SATU LG KEHKEHKEH

  2. YANG GAMBI

    Salam bro, tahniah kepada Khalid Samad memperjuangkannya….. kenapa di Malaysia mereka terlalu beria-ia nak mengatakan 'Allah' itu Tuhan mereka….

    Kalau mereka sudah mengakui 'Allah' Tuhan mereka, bererti Muhamad SAW juga adalah Rasul mereka…. dengan itu tinggalkanlah agama mereka…..

  3. madbi

    pas ada berapa ekor jer… amno yang banyak napa tak menyalak??? oooo.. lupa lak amno berjuang unt melayu, bukan perjuangkan islam!! dua dua parti pun bodo… mengaku jer islam, kalau dah islam x kira la ko parti mana, bangsa apa,cina ka india ka malayau ka jom kita bangkit bergabung tenaga menentang kapir ni. jangan tanya mana najib hadi nik azis nazri zahid husam jamilkhir nakhaie hasan ali musa hasan rosmah sahrizat rajagopal… kohsukontionglayuxavierkarpalkayveassubralkslgechandramuzapar tukar tiub x masuk kira. kalau berani jom kita ramai ramai turun ke jalanraya, kkita maki mahkamah yang bagi hukum tu. ada berani ka…??

  4. eXception

    Itulah PAS, bila UMNO tak jalankan tgjwb, mereka persoalkan kenapa UMNO x jalankan tgjwb… Tp PAS sendiri jadi bacul… Kenapa perlu ikut UMNO? Kalo UMNO terjun longkang, takkan PAS pun nak ikut… PAS kan mengaku menegakkan Islam dan menuduh UMNO kafir… So kenapa tak jalankan tgjwb tsb? Kenapa perlu UMNO bertindak baru PAS terkial-2 nak ikut? Mmg sah pengikut PAS bahalol…

  5. Builder

    If you were ill and the only compatible organ was that from a Kafir,would you accept it,or would you rather die?

  6. eXception

    Builder, sebenarnya setiap anggota badan kita ni milik Allah. Allah cuma meminjamkan kepada kita sahaja. Tak kira orang itu kafir atau tidak. Tubuh badan mereka milik mutlak Allah…

    Jadi aku akan terimanya. Kerana Allah dah memberi aku peluang untuk meneruskan hidup dan terus beribadat kepada Nya…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>