«

»

Dec 02

Blogger Meroyan Pas Media PAU 2012 Kena Sorok??

Blogger Meroyan Pas Media PAU 2012 Kena Sorok??

Tak habis-habis dengan blogger sorang ni… Ingatkan dia dah tinggalkan terus dunia blogging, tapi masih lagi menulis… Sah la memang kaki kencing… Dulu declare nak tinggalkan dunia blogging, siap umum satu dunia… Konon nak suruh pemimpin UMNO pujuk laa… Tak seorang pun kalangan pemimpin UMNO yang ambik kisah…

Kesian… Punyalah lama tunggu kot-kot ada wakil dari Perdana Menteri datang membawa ufti berupa harta berkoyan-koyan… Sorang pun tak datang…

Kali ni dia dok meroyan pasal pas media Perhimpunan Agung UMNO 2012 kena sorok… Ehh… Hairan betul eXception, masa bila pulak dia ni jadi blogger UMNO?? Tak tahu malu ke dia mengaku sokong UMNO??

Dok hentam pemimpin-pemimpin dalam UMNO tak ingat dunia… Bila tak dapat pas, merajuk macam budak kecik…

Sudah-sudah la meroyan… Hang tu dah tua… Buat cara orang tua laa…

Ini blog blogger yang kuat meroyan tu: UMB dah ada pengerusi baru ke? @NajibRazak @tunfaisal ~ Aku Peduli Apa @ APA


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current day month ye@r *