«

»

May 20

Bob Lokman Dan Sandiwara Tak Sudah


Sandiwara Politik Bob Lokman


Ramai kalangan artis tanahair melenting dengan kenyataan Ostad Bob Lokman kononnya dunia hiburan tanahair yang dijilat, dipeluk dan diciumnya dulu adalah satu perkara yang jijik, hina, najis dan keji…

Jadi di sini eXception nak tanya kepada Bob Lokman, adakah selepas syok pegang-pegang Liza Abdullah dalam filem 4 Madu, Bob Lokman tak rasa jijik? Bob Lokman tak rasa najis??

Di bawah ini merupakan video ceramah Ostad Bob Lokman yang menghentam rakan-rakan artis yang sama-sama berlumur dengan lumpur dunia hiburan dulu…


Di bawah ini pula screenshot adegan pegang-pegang antara Bob Lokman dengan Liza Abdullah… Ada sesiapa kalangan pencacai Bob Lokman ni nak katakan gambar ni super impose? Korang saksikan sendiri filem 4 Madu… Bersepah dvd dia dijual kat kedai video…

Kepada Ostad Bob Lokman, di sini sekali lagi eXception beri cabaran supaya segala wang hasil dari dunia hiburan dulu, Ostad Bob Lokman sedekahkan sahaja ke ruah-rumah anak yatim. Segala harta benda yang Ostad Bob Lokman miliki sepanjang hidup sebagai artis dulu, jualkan sahaja… Lepas tu hasilnya disedekahkan ke rumah anak yatim…


1 comment

  1. antupips

    eXception my friend,

    marilah kita sama2 berdoa agar sedare bob lokman betul2 insaf dan berubah menjadi baik. tak salah jadi baik, kan?

    sy rasa dlm ceramah tu dia ckp psl pengalaman dia je.. tp mmglah, klau sy jd maya karin ke, fasha sanda ke mmgla terase jgk, hehe..

Leave a Reply


Hit Counter provided by Orange County SEO

Switch to our mobile site