«

»

May 10

Hangit!! Suspek #Bersih 3.0 Madinah Didedahkan


Hangit!! Suspek Bersih 3.0 Madinah Didedahkan

Kalau pakcik-makcik nak tahu, ni lah antara muka-muka dalang yang menyebabkan pakcik dan makcik tak dapat pergi tahun ni… Kalau pakcik dan makcik nak maki… Maki sahaja malaun di atas…

eXception tahu, pakcik dan makcik sangat kecewa apabila hajat pakcik dan makcik untuk menunaikan haji sekaligus menjadi tetamu Allah tidak kesampaian…

Cuma eXception harap, Kerajaan Arab Saudi janganlah gantung sampai 5 tahun…

Kesian kat pakcik dan makcik ni… Entah sempat, entahkan tidak menanti 5 tahun untuk menunaikan haji…

Usia kita yang tentukan ialah Allah… Bukan Ambiga… Bukan Nik Aziz… Bukan Anwar…

Korang tak kesian ke kat pakcik dan makcik yang bakal memendam rasa apabila hajat untuk menunaikan fardu haji tidak kesampaian??

Oh ya… korang mana kesian kat pakcik dan makcik ni, korang lebih kesian kat Ambiga tu… Ptuih!!


1 comment

  1. Anonymous

    nak buat sesuatu x pikir dulu… tu la dah dikurniakan akal fikiran x nak guna… nak jugak guna kepala lutut… disebabkan kerja bodoh segelintir manusia macam ni la yang mmbuatkan orang lain susah… kecikĀ² dulu x nak mati dah besar bodoh ngalahkan babi…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>