«

»

Oct 28

Inilah Anak-Anak Muda Hasil Tarbiah Tok Garu


Anak Muda Kelantan Hasil Dari Didikan PASTI dan Tarbiah Tok Garu



Artikel yang lepas aku siarkan gelagat penyokong Kelantan yang menggunakan bendera Kelantan sebagai ‘mini skirt’. Kali ni gambar di atas lagi teruk. Lelaki mencium penyokong wanita di khalayak ramai. Sambil seorang lagi penyokong lelaki meraba buah dada penyokong wanita tersebut.

Aku agak inilah hasil didikan PASTI dan juga hasil dakwah dan tarbiah Tok Garu selama 20 tahun ini. Hasilnya melahirkan anak muda Kelantan yang tidak senonoh. Apa sudah jadi selama 20 tahun PAS mentadbir Kelantan? Mana undang-undang Hudud yang PAS dok canang selama ni?

Kenapa PAS hanya nampak IFF yang jauhnya di Monte Carlo sedangkan gelagat penyokong Kelantan PAS buat-buat buta?

Adakah PAS mahu berdolak-dalik lagi dan spin dengan mengatakan gambar ini adalah gambar Puteri dan Pemuda UMNO?

PAS sibuk mencari kecelaan orang lain, tetapi cela sendiri dibiarkan… Apa punya parti yang memperjuangkan Islam kalo rakyat sendiri pun macam ni?

Nota: Ada pendapat mengatakan ianya bukan penyokong wanita, tetapi lelaki… Walaupun bentuk badan seakan wanita… Apapun, jika benar penyokong lelaki maka tak salah aku katakan Tok Garu bawak fahaman GAY dan HOMOSEKS di Kelantan… Apabila lelaki bercium sebegitu rupa, bukan homoseks ke namanya??


4 comments

Skip to comment form

  1. akupedulikhape

    badan pompuan tuh mcm pondan…aku mintak izin nak copy paste gamba tuh bro…trimas..

  2. retro1957

    Salam,
    Saya ada pada masa ini. Sebenarnya itu bkn wanita. Dia tu lelaki tetapi memakai topeng je.

    Sebelum post tu kena hati2 dan cuba selidik dahulu sebab takut menjadi fitnah.. tak pasal2 bleh dosa percuma….

  3. eXception

    Ok jika benar ianya bukan perempuan, maka dah tentu lelaki, jika lelaki berciuman mcm tu dan lelaki lain meraba, bukan namanya homoseks dan gay? Adakah Kelantan sudah jadi SERAMBI GAY!?

  4. eXception

    Pendapat mula-mula aku katakan ianya perempuan ialah melihat baju dalam hitam yang dipakainya… lelaki tak pakai baju dalam mcm tu… adakah pondan??

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current day month ye@r *