«

»

May 09

Keganasan Polis Di Pulau Pinang??


Lagi Kes Keganasan Polis Di Pulau Pinang??

Gambar di atas menceritakan segalanya…

Lihatlah betapa ganasnya anggota Polis ini cuba menolak seorang lelaki cina dari atas jambatan Pulau Pinang…

Cuba lihat bagaimana lelaki cina ini cuba meronta-ronta tak mahu ditolak dengan berpaut pada tiang…

Lihatlah bagaimana anggota Polis tersebut sedaya-upaya cuba menghumban lelaki cina itu…

Kemudian orang awam datang cuba menghalang tindakan gila Polis ini…

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Bagaimana?? Korang percaya dengan cerita yang eXception sampaikan di atas??

Laaa… apsal korang tak nak percaya pulak… Cerita betul tu!! Ha ha ha ha ha ha ha ha!!

Korang nak sangat nak tengok KEGANASAN POLIS kan??

Korang nak sangat baca cerita fitnah pasal Polis kan??

Ha ha ha ha ha ha ha ha…

Kepada pasukan Polis, eXception minta maaf…

Kenyataan di atas bukan berniat mahu memfitnah anggota Polis…

eXception cuma mahu membuat sindiran kepada anjing-anjing Pakatan Anak Haram Jadah sahaja…

Apapun gambar di atas adalah berkaitan dengan berita di bawah…


‘Kau rapat aku terjun’

Oleh Rudy Syareme Sheriffudin
[email protected]

GEORGETOWN: “Ketika saya mendekatinya, dia menjerit sambil berdiri di tepi jambatan untuk terjun.

“Saya hampiri lelaki itu dan cuba memujuk sebelum dia meminta saya hubungi bekas kekasihnya bagi memaklumkan tindakannya itu.”

Itu kata Ho Leng Hong, 24, saksi kejadian yang berusaha menyelamatkan seorang lelaki yang cuba terjun dari Jambatan Pulau Pinang di Kilometer 7.8, menghala ke Butterworth di sini, petang semalam.

Dalam kejadian jam 3.30 petang itu, lelaki terbabit berusia 20-an dari Taman Merak, Simpang Ampat, dekat sini, cuba terjun dari Jambatan Pulau Pinang selepas kecewa akibat putus cinta.

Ho berkata, sebelum kejadian dia dalam perjalanan ke Kulim, Kedah dan mendapati orang ramai berusaha menyelamatkan seorang lelaki yang berdiri di tepi jambatan.

Sumber: Harian Metro


Nota: Jangan percaya mana-mana cerita yang disampaikan oleh cybertrooper PR… Mereka pandai memanipulasi cerita dan fakta… Seperti contoh yang eXception lakukan di atas… AWAS!!


7 comments

Skip to comment form

  1. Anonymous

    Memang Polis jahat……tangkap pencuri,tangkap penyamun,tangkap perompak dan akan tangkap Ambiga Pengerusi Bersih 3.0.Hem….. kalau jahat 2 PDRM la.Kalau kena rompak….PDRM la yg diminta untuk menolong.Kesihan Pak Polis.Kuih dpt kpd Ambiga….tahik 2 dapat kat PDRM.Aku cadangkan bagi bonus 1 bulan gaji kpd Pak Polis ni yg bertugas pada Hari Bersih 3.0 baru2 ini.

  2. Jeffry

    KEHKEHKEHKEH ADOIYAII..KLU APEK TU TERJUN JUGAK DAH PASTI PUAK HARAMZADER FUCKATAN SLHKAN POLIS

  3. Sudir

    Makhluk haram ni mana reti disindit Exception.. Kena tegur secara direct pun tak reti bahasa, inikan pula dengan sindiran..

  4. Anonymous

    ishh,,,,anjing2 umno ni,menyalak x abih2…

  5. Anonymous

    Kalau PR Memerintah ( Kalau je la… jgn dok mimpi) apa polis kalau nk tangkap orang akan jd lemah lembut.. nk tangkap penyamun siap usap-usap kepala , tangkap perompak siap belai-belai rambut .. nak harenya PR

  6. Anonymous

    babi kuning Pas sudah mari..lariiiii..

  7. Anonymous

    aku ingat klu pembangkang printah malaysia ni tak ade polis lg kut..skng ni ada polis pon habis nak dibunuh dorang tak takut gan polis
    tapi bila dah tersepit buat juga report..ala biasa la..pmbangkang apa semuanya salah pd mata dorang apa nak heran..baling batu sembunyi tangan sediri buat hal orng lain yg salah emmm tah lah plik aku…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>