«

»

Sep 01

Kery Jamban, Bila Hang Nak Keluar UMNO!?!?


Ramai Ahli UMNO Menyokong Perkasa. Bila KJ Nak Keluar UMNO?

Tempoh hari KJ (Kery Jamban) ada memberi amaran kepada ahli UMNO terutamanya Pergerakan Pemuda UMNO, sekiranya ramai kalangan ahli UMNO yang menyokong Perkasa, maka si KJ ni akan keluar dari UMNO sekaligus meletakkan jawatannya sebagai Ketua Pergerakan Pemuda UMNO… Sila baca di sini dan sini.

Kini Lokman Adam, Exco Pemuda UMNO Malaysia juga menyokong Perkasa… Lihat je gambar kat bawah ni…

Gambar di atas diperolehi dari blog Papa Gomo PANAS – KJ Keluar UMNO Kerana Lokman Adam Masuk PERKASA?.

Pastinya KJ akan bagai cacing yang kepanasan. Apabila amaran serta ugutan beliau dipandang sepi oleh sekelian ahli UMNO. Aku tak tahu kenapa KJ benci sangat dengan Perkasa sama seperti DAP membenci Perkasa. Perkasa hanyalah badan NGO yang memperjuangkan hak-hak keistimewaan melayu. Perkasa bukanlah parti politik.

Oleh itu di sini eXception yang juga merupakan ahli UMNO ingin menyatakan sokongan terhadap Perkasa dan sokongan terhadap niat KJ untuk keluar UMNO tanpa berbelah bahagi. Aku percaya blogger-blogger seangkatan lain yang menganggap KJ ni liabiliti buat UMNO juga pasti akan menyatakan sokongan tanpa berbelah bahagi niat KJ untuk keluar dari UMNO… Dipersilakan segala hormatnya…

Kepada KJ, eXception ingin bertanya, BILA HANG NAK BERAMBUS??

Kredit: Terima kasih Papa Gomo


6 comments

Skip to comment form

  1. GOMO

    Mantap!!! KJ ni gila meroyan agenda sama macam pembangkang!!! Perkasa tu sekarang dah jadi nadi perjuangan org melayu! Kj tak sedar atau buat buat tak sedar?

  2. Anak Omak

    patut benar dia berambus. haram jadah punya sial. lo dan bapak mertua ko sama sial.

    link2 skit bro

  3. Jumayatara

    Adalah menjadi matlamat parti pembangkang melihat UMNO tidak stabil. Apabila ramai talibarut pakatan masuk ke dalam UMNO seperti kumpulan ezam dll kemudian menjadi ahli UMNO sendiri sebagai alat untuk menjatuhkan KJ apahal KJ adalah setia dan tegas sebagi KP UMNO. Jika ada usaha menjatuhkan KJ , seharus dibuat dengan bijak tanpa memperlihat perangai buruk secara umum. Ada blogger secara kucing kurap secara terang-terangan menyerang peribadi KJ….hentikan usaha untuk menjatuhkan KJ, semakin diusahakan semakin kuat kedudukan dia….untuk menjatuhkan KJ lakukan secara senyap kumpul kekuatan…jangan tong kosong harap bunyi je kuat habuk pub tarak.

  4. eXception

    Sebenarnya KJ ni adalah penyakit yang perlu dibuang dulu dari UMNO… Banyak tindak-tanduknya lebih mirip kepada pembangkang… Blogger-blogger yang menyerang keperibadian KJ bukan blogger kucing kurap. Mereka adalah antara yang sayangkan UMNO… Mereka tak mahu KJ ini berterusan memegang jawatan KP ni. Kita sedia maklum yang dia dapat jawatan ni pun sebab bapak dia dulu PM. Walaupun dia didapati bersalah atas kes politik wang, tetapi dikecualikan dari hukuman semata-mata kerana bapak dia PM. KJ tak perlu diserang hendap secara senyap-senyap sebab keperibadiannya sendiri suka menyerang orang lain secara terangan. Sbg contoh kenyataannya yang jelas tidak menyokong Perkasa yang mempertahankan maruah melayu, seolah-olah dirinya adalah KP DAP…

  5. Anonymous

    org bodoh je sokong perkasa. buat ape nak ikut sgt ibrahim ali tu?? dia tu sape? kj sape? bengap la korang ni.. time pak lah pm dulu bukan main korang ampu dia

  6. eXception

    Hanya orang melayu yang bodoh… dungu… tolol… bahalol… biol… sahaja yang tidak menyokong perjuangan PERKASA dan memperlekehkan perjuangan PERKASA… PERKASA bertungkus-lumus memperjuangkan hak-hak orang melayu, mempertahankan hak-hak orang melayu dari diperkosa oleh kaum chauvinis… yang tamak haloba… PERKASA lebih bernada lantang di kala UMNO bernada sepi apabila kaum chauvinist cuba menidakkan hak-hak orang melayu… PERKASA dibenci oleh kaum chauvinist kerana kelantangannya yang sering menyelar kaum chauvinist… Kaum chauvinist yang tamak haloba seperti DAP mempengaruhi PAS dan PKR yang majoritinya melayu supaya menentang PERKASA… PAS dan PKR yang sememangnya menjadi pak turut dan keldai tungangan DAP hanya menurut membuta-tuli… Percayalah… Suatu hari nanti puak chauvinist ini akan membolot semuanya hak kita… Apa yang tinggal kat kita hanyalah sehelai sepinggang…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>