«

»

Dec 12

Mari Belajar Menggerudi Minyak Bersama Kartunis Rossem

Mari Belajar Menggerudi Minyak Bersama Kartunis Rossem

Hari ni eXception nak mengajak pencacai-pencacai PR belajara cara menggerudi petroleum seperti mana kartunis Rossem tunjukkan kat atas…

eXception tak tahulah, dapat minyak ke dapat pasir je nanti… Ha ha ha ha ha ha… Kalau jurutera carigali minyak tengok kartun Rossem ni, memang dibantainya gelak sampai berguling-guling… Ada ke orang gerudi minyak macam ni?? Entah dari mana la kartunis Rossem ni belajar ya?? Mungkin jurutera gerudi batang pokok dari Uganda agaknya… Ha ha ha ha ha ha ha…

Di bawah ini adalah gambaran sebenar operasi cari-gali atau penggerudian petroleum di pelantar minyak… Tengoklah kedudukan batang gerudi tu, ada ke bengkok-bengkok?? Lain le Abang Nuar kita… Boleh gerudi China Doll dengan batang gerudinya yang bengkok…



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>