«

»

Oct 13

MINDA ANAK MERDEKA TAK NAK MENGAKU PAS PUN KUAT RASUAH??

 


Sumber: Videos from MINDA ANAK MERDEKA: UMNO PARTI RASUAH


MINDA ANAK MERDEKA TAK NAK MENGAKU PAS PUN KUAT RASUAH

Kalo korang tengok video kat atas, mesti korang tergelak sampai berguling-guling pat lima nam kali… Betapa dangkalnya pemikiran group yang menggelarkan diri mereka Minda Anak Merdeka… Hakikatnya, minda mereka tak merdeka mana pun… Masih diselubungi kejumudan dan kebodohan turun temurun…

Korang tentu tahu bahawa wang di dalam kantung kerajaan adalah milik rakyat, maka salahkah wang tersebut dibelanjakan untuk tujuan pembangunan? Aku berasa pelik dengan minda jumud budak-budak ni. Adakah ini dikatakan rasuah?

Bagi aku tak salah jika rakyat memilih calon BN, maka pembangunan akan disalurkan segera. Jika tidak, maka pembangunan akan berjalan perlahan. Takkan kerajaan BN nak salurkan pembangunan kepada orang yang tak mahu menyokong calon BN? Dah korang sokong calon pembangkang, mintak la pembangunan dari pembangkang…

Apa akan terjadi jika perkara ini kena pada batang hidung mereka? Mereka mulalah dengan lidah yang tidak bertulang mengatakan itu sudah tanggungjawab kerajaan… Piiiraaahhh!!

Sebagai contoh, korang baca artikel aku sebelum ni pasal kerajaan Kelantan nak bagi geran kepada peneroka di Gua Musang. Bila nak dekat pilihanraya kecil baru sibuk nak bagi geran… Bukan rasuah ke nama ni? Atau ada lidah-lidah tak bertulang kalangan pembangkang mengatakan ini tanggungjawab kerajaan… Piiiraaahhh!!


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>