«

»

May 06

PAS Menghalalkan Menyetubuhi Isteri Melalui Dubur?


BUKTI KEDANGKALAN PAS DALAM HUKUM ALLAH DALAM PERLAKSANAAN HUDUD

Berikut adalah salinan salah satu daripada Hudud PAS Kelantan dan Terengganu. Perlu diingatkan, ianya bukan Hudud Allah… Diulangi… Bukan Hudud Allah…

Jika korang baca betul-betul kandungan draf Hudud PAS ni iaitu dalam draf Hudud PAS Kelantan pada Perkara 16 Kanun Jenayah Syariah 11 dan draf Hudud Terengganu pada Perkara 14 Enekmen Kesalahan Jenayah Syariah, di mana menyatakan:

Liwat adalah satu kesalahan yang merupakan persetubuhan di antara seorang lelaki dengan seorang lelaki yang lain atau di antara seorang lelaki dengan seorang perempuan selain daripada isterinya yang dilakukan di luar tabii iaitu melalui dubur

Adakah korang faham maksudnya? Maksudnya di dalam Hudud PAS adalah HALAL jika meliwat isteri sendiri. Ataupun menyetubuhi isteri melalui dubur tidak dinamakan LIWAT mungkin dinama LEWAT? LAWAT? GAWAT? KEKWAT? KAWAT?

Jadi di sini sudah jelas kedangkalan ilmu agama di kalangan pemimpim PAS. Adakah mereka tidak sedar bahawa liwat itu HARAM. Tidak kira dengan isteri atau orang lain. Perkara ini sudah jelas. Adakah Tok Garu Nick Ajisz tau? Adakah Tuan Garu Ajie Hadi tau?

Jadi maknanya selama ini kalangan ahli PAS juga menyetubuhi isteri mereka melalui dubur?? MasyaAllah… Teruk sungguh pemikiran kalangan pemimpin PAS yang kononnya memperjuangkan Islam, tetapi mempermainkan hukum-hakam Islam…

So, sesiapa nak bersuamikan pengikut PAS lepas ni kenalah beli KY Jelly banyak-banyak kat rumah. Simpan buat stok masa laki tengah gersang… Ha ha ha ha… tak dapat cara HALAL, cara HARAM pun kira bolehlaa… Tok Garu kata HALAL… Tuan Garu pun kata HALAL… Inilah PAS, bikin Islam jadi tunggang-terbalik. HARAM dikatanya HALAL…

Pencacai-pencacai PAS sekelian, anda ada jawapan bagi menyokong draf Hudud Songsang PAS ni… Perlu diingatkan, HUDUD PAS BUKAN HUDUD ALLAH… Lepas ni tambah satu enakmen menghalalkan BEER pulak!! TAKE BEER!!!

Antara Artikel Berkaitan

Hukum Liwat Atau Memasukkan Zakar Ke Dubur Isteri – Ustaz Nor Amin
Isu Suami Liwat Isteri

Kredit: Terima kasih En.Taufik Yusof & Facebook Anti PKR Club


9 comments

Skip to comment form

  1. YANG GAMBI

    Salam bro, inilah yang dikatakan terlalu Islam dalam memperagakan parti sendiri,,,,,sehingga mengeluarkan perkara-perkara yang bercangah dengan hukum-hukum Islam itu sendiri….

  2. Wan

    Yo.. bro.. mmm takkan tok guru-tok guru tu pun berani halalkan perkara salah. Kalu gitu depa tempah NERAKAla! Tapi yang saya faham ikut undang-undang syariah Malaysia, liwat tu jika bukan isteri yang sah atau lelaki. Kalo mendatangi isteri dari jalan belakang, tak ada peruntukan hukuman juga ikut undang-undang Islam di Malaysia sekarang ni. Tapi sendiri kena faham la, ianya tetap menjadi HARAM sepertimana mendatangi isteri semasa gersang ikut saluran normal. Tak boleh juga dikenakan hukuman ikut undang2. mmm ye tak?

  3. eXception

    Sape kate xleh dakwa jika suami liwat isteri? Isteri boleh dakwa suami kat Mahkamah Syariah… Inilah kalo manusia berlagak pandai dalam undang-undang syariah tapi tak paham undang-undang syariah yang sebetulnya… Ada peruntukan dalam mahkamah syariah, dalam mahkamah sivil memang la takde… Kes ni melibatkan suami dan isteri… Cuma PAS aje macam segan-segan nak istilahkan mendatangi isteri melalui jalan belakang sebagai LIWAT… Adakah ianya terlupa? Sengaja tak dimasukkan? Hudud Allah tak boleh diubahsuai, ditokok tambah atau dikurangkan mana yang tak perlu… Jika diubah makanya itu bukan hudud Allah lagi tapi hanyalah hudud ciptaan PAS…

  4. [email protected]

    Assalam…saudara2ku. Saya hanya ingin memberi pendapat atas dasar agama..bukan atas mana2 parti. Di dalam Islam hukuman hudud hanya dikenakan keatas liwat yang dilakukan sesama lelaki atau perempuan yang SELAIN ISTERINYA. Ini bermaksud jika seorang suami melakukan liwat terhadap ISTERINYA, dia tidak dikenakan hukuman hudud..tetapi hukumannya dibawah katogari lain dibawah kuasa mahkanan utk menentukan hukumanya. Sebab itulah perkataan SELAIN ISTERINYA perlu disebut didalam perenggan tersebut. Saudara boleh rujuk perenggan lain untuk kesalahan suami meliwat isteri.

  5. eXception

    Aku rasa mesti SPM ko failed Bahasa Melayu… Cuba baca betul-betul kanun yg disebutkan…

    Liwat ialah suatu kesalahan yang merupakan persetubuhan di antara seorang lelaki dengan seorang lelaki yang lain atau di antara seorang lelaki dengan seorang perempuan yang lain selain daripada isterinya yang dilakukan di luar tabii iaitu melalui dubur.

    Di atas adalah takrifan LIWAT dalam hudud PAS… Bukan HUKUMAN… Aku ulangi… Ianya adalah TAKRIFAN LIWAT DALAM HUDUD PAS… Bermakna dalam HUDUD PAS… Menyetubuhi isteri melalui dubur bukan ditakrifkan sebagai LIWAT… Habis tu APA!!??

  6. Abang

    Memang Pas suka ubah sebegini agar waktu isteri udzur, boleh pakai terowong belakang pulak…jadi tak salah dan berdosa mengikut islam Pas.

  7. Saiful Rahman

    kalau ko dah habis sekolah.. aku cadangkan masuk balik sekolah.. ambil SPM..
    Bahasa melayu.. bayarannya RM32..untuk SPM Bahasa Melayu kali kedua..
    Sbb ayat dalam gmbar tu terang terang tnjukkan ianya “Kesalahan”../
    Buat menda yang salah dalam hudud.. hukumnya haram..
    ko p letak istilah menghalalkan pasal per lak..

    PAS halalkan liwat atau ko sendiri yang wat fatwa liwat tu halal…
    lepas ni aku nak tengok pewartaan undang-undang jenayah Syariah pusat lak..

    1. CyWar Putrajaya

      Jadi… Cuba bagitau kat aku… Apa takrifan dan istilah untuk seorang suami mendatangi isterinya melalui dubur dalam hudud PAS??

    2. CyWar Putrajaya

      Kalo hang tengok perenggan 16 draf hudud PAS Kelantan dan perenggan 14 draf hudud PAS Terengganu…
      Hang boleh baca dengan jelas takrifan liwat dalam hudud PAS…

      “Liwat adalah satu kesalahan yang merupakan persetubuhan di antara seorang lelaki dengan seorang lelaki yang lain atau di antara seorang lelaki dengan seorang perempuan selain daripada isterinya yang dilakukan di luar tabii iaitu melalui dubur”

      Jadi persoalan skrg, jika melakukan persetubuhan dengan seorang perempuan lain selain dari isterinya yang dilakukan di luar tabii iaitu melalui dubur, diberi takrifan sebagai LIWAT… Apa pula takrifan dalam hudud PAS, jika melakukan persetubuhan dengan isterinya yang dilakukan di luar tabii iaitu melalui dubur?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current day month ye@r *