«

»

Aug 05

Ronnie dipertahankan Islam dilacurkan.


MB Selangor Khalid Ibrahim menolak gesaan PAS supaya portfolio Ronnie Liu ditukar. Malahan Khalid Ibrahim terus mempertahankan kepala gangster selangor itu dalam mesyuarat Exco selangor yang berlangsung hari ini.

Khalid malah memuji Ronnie sebagai seorang Exco yang kuat bekerja. Dia juga menyatakan kerja keras Exco itu wajar dicontohi oleh Exco yang lain.

Soal cerita Ronnie bertelagah dengan kakitangan kerajaan, kata khalid itu cuma persepsi awam, tiada bukti perkara itu berlaku dan Ronnie juga telah menafikannya.

Menurut sumber, mesyuarat Exco hari ini juga agak panas apabila ada Exco yang menghentak meja kerana tak puas hati dengan keputusan khalid.

PAS pula terus menerus berlakon dan nampak macam dah kerat rotan dengan Ronnie. Nampak je macam real, tapi semua orang tahu ini LAKUNAN belaka.

Ada yang menyatakan tak mungkin Hassan Ali sanggup meletakkan jawatan sebagai Exco kerana ini semua perut lebih penting dari pegangan agama dan idealisme. Gaji dan elaun Exco hampir 20 ribu. Semua Exco berlakun demi perut masing-masing.

Petikan Blog: warisan2057

Sekalung tahniah buat MB Selangor kerana sanggup memlacurkan Islam dengan mempertahankan seorang kafir harbi yang bernama Ronnie Liu. Aku percaya tindakan beliau ini pasti mendapat sambutan hangat dari Blogger Pembela Negara dengan kutukan yang berkontena-kontena… Oleh itu aku juga tak mahu melepaskan peluang untuk MENGUTUK TINDAKAN KHALID IBRAHIM MEMPERTAHANKAN RONNIE LIU. Aku percaya, Khalid sebenarnya dalam keadaan ditelan rasa taik Anwar, diludah pun rasa taik Anwar gak. Nak buang sayang, tak telan rasa kelat masin-masin dan masam. Macam tu lah Khalid. Jika ikuti artikel sebelum ini, sebenarnya Anwar dah berura-ura mahu gantikan Khalid dengan Azmin. Tetapi kedegilan Khalid mengundang kemurkaan Anwar. Oleh itu sebagai meredakan kemurkaan Anwar tu, maka Khalid terpaksa menjual Agama Islam sekaligus menjilat buntut Ronnie Liu sebagai tanda mempertahankan tindakan gila kuasa Ronnie Liu dengan mengarahkan rampasan arak oleh MBSA dipulangkan semula. Maka MBSA seperti anjing yang dimarahi tuan, dengan bercawat ekor dan muka tebal sepuluh inci terpaksa memulangkan balik beer yang dikatakan bukan minuman keras oleh Ronnie (mungkin bagi Ronnie Beer tu macam Coke, Pepsi atau air mineral)… Walaupun yang berkuasa di Selangor ialah Sultan dan kedua ialah pemerintah, tetapi Ronnie punya kuasa melebihi Sultan dan MB sendiri. Takde sorang boleh lawan Ronnie. Jika Sultan Selangor tegur Ronnie, pasti akan dikatakan Sultan Murtad oleh penyokong PR yang jumud dan berlumut otaknya. Malah kereta dinaiki Sultan juga pasti akan dihujani dengan batu-batuan. Malah kereta Sultan juga akan dihalang oleh penjilat jubur Anwar…. Inilah Anwar, siapa pun tak boleh kacau program dia. Hatta Sultan sekalipun dia berani sanggah…

Dr Hassan Ali, kami Blogger Pembela Negara mencabar kamu meletakkan jawatan serta keluarkan PAS dari PR Selangor jika kamu benar-benar seorang Islam!!!


4 comments

Skip to comment form

  1. YANG GAMBI

    Salam,

    Begitulah bila Islam hanya sebagai landasan untuk mencapai kuasa, bila berdepan dengan cabaran Islam sebenar, mereka bercawat ekor macam anjing kurap…….

    Kenapa Hasan Ali tak berani mencabar macam mana dia mencabar kedaulatan Raja-Raja ? Itulah salah seorang Malayu bacul yang ada dalam kerajaan pakatan rompak…

  2. eXception

    Memang Hassan Ali dan PAS sama-sama bacul. Tak ikhlas perjuangkan Islam…

  3. Maya Khairy

    Salam Saudara Exception,

    Maya masih ingat lagi cadangan saudara supaya Maya menulis artikel luar dari cerita menantu gila kuasa.

    Buat masa kini info yang Maya ada memang limited, tetapi Maya juga mempunyai pendirian sendiri mengenai PAKATAN rakyat.

    Maya tidak bersetuju PAS dipergunakan oleh DAP dan PKR demi mencapai cita-cita dan agenda mereka, iaitu bangsa malaysia dan ketuanan anwar.

    Jika UMNO dapat mengembalikan keyakinan rakyat khususnya Melayu, maka kekuatan UMNO akan kembali padu. Tetapi bagaimana UMNO mahu menyakinkan rakyat selagi UMNO menyimpan pengkhianat.

    Maka itulah sebenarnya Maya punya niat, untuk menghapuskan pengkhianat.

    Salam perjuangan.

  4. eXception

    Takpelah Maya, terpulang kepada Maya, tetapi perlu diselang-seli jugak. Sebab aku tengok bila bab kutuk KJ je, ahli-2 Blogger Pembela Negara berbalah… Tak elok lah macam tu kan? Kita dlm BPN sepatutnya perlu sepakat, jangan gaduh-2.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>