«

»

Nov 25

Tangan Ghaib Dalam Pemilihan PKR??

Tangan Ghaib Dalam Pemilihan PKR??

Siapa kata Pemilihan PKR pada tahun 2010 dulu tak de orang yang pantau? Bagi orang yang tak kenal dengan puak – puak Parti Kelirukan Rakyat tu je kata tak de.

Padahal, diorang tak tau yang dalam PKR pun ada pemantau diorang sendiri. Siap ada unit khas lagi. Sebab tu la hanya orang – orang tertentu je yang boleh menang.

Persoalan ni memang dah lama dah orang timbulkan. Tinggal lagi, puak – puak PKR tu saja yang mendiamkan diri. Diorang takut dengan bayang – bayang.

Jika tidak, kenapa berpuluh – puluh ribu aduan dan laporan yang dihantar oleh akar umbi parti tu hanya dibakul sampahkan begitu sahaja?

Kenapa sampai hari ini, aduan dan laporan yang dihantar tak dijawab dan dijelaskan kepada ahli yang membuat perkara tersebut?

Kan itu membuktikan bahawa memang ada wujud kuasa luar dalam menetapkan siapa yang layak jadi pemimpin dikalangan PKR tu sendiri.

Kalau nak diikutkan, Si Nurul Izzah dan Si Azmin tu memang dah terang – terang kalah dalam pemilihan yang lalu sebab tak de orang yang suka pada mereka.

Tapi, hanya disebabkan Si Nurul Izzah tu anak Si Ketua Penipu dan Si Azmin tu pulak Balaci Nombor Wahid bagi dia, tu sebab la diorang menang.

Kalau nak menang atas kredibiliti sendiri, jangan harap la!!! Tak de siapa yang nak undi diorang. Tau – tau tong undi tu dah penuh dengan nama diorang je. Pun masih diorang nak pertikai pasal Pilihan Raya di Malaysia ke? Dasar tak sedar diri betul la!!!

Sumber: PEMILIHAN DIORANG YAHUDI YANG PANTAU!!!


Leave a Reply


Hit Counter provided by Orange County SEO

Switch to our mobile site